مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 23:402023-02-07ورزشي

پیروزی مدعیان صعود در روز اول فوتسال دختران


در روز نخست بازی های فوتسال دختران کشور با پیروزی مدعیان همراه بود و تیم فوتسال هرمزگان که با تیم های مدعی تهران، آذربایجان غربی و بوشهر گروه دشواری را تشکیل دادند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان امشب گفت:420 نفر در قالب 28 تیم فوتسال دختران قهرمانی مدارس کشور یادواره شهدای دانش آموزی مدارس زینیه و ثارالله میانه و 176 شهید دانش آموزی استان هرمزگان در بندرعباس حضور دارند.

  وی افزود: تیمها در قالب 4 گروه چهار تیمه و 4 گروه سه تیمه قرعه کشی شدند که تیم های مدعی هرمزگان، تهران، بوشهر و آذربایجان غربی در گروه پنجم این مسابقات برای صعود کاری بس سخت و نفس گیر در پیش رو دارند.

  به گفته قویدل،تیم هرمزگان در گام نخست نتواست از سد تیم خوب و مدعی تهران بگذرد و با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و تا چشم به بازی های آینده داشته باشد و در دیگر بازی این گروه، دیدار دو تیم آذربایجان غربی و بوشهر با برتری 5 بر 2 بوشهر به پایان رسید.

  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بیان داشت: در گروه اول مسابقات، تیم خراسان جنوبی در تقابل با تیم فوتسال و خراسان رضوی با نتیجه دو بر 1 شکست خورد و اردبیل نیز با نتیجه 6 بر2 از سد تیم استان گلستان گذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مدعیان صعود در روز اول فوتسال دختران

پیروزی مدعیان صعود در روز اول فوتسال دختران