مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-07سياسي

از هیچ تلاشی برای امدادرسانی به زلزله زدگان دریغ نخواهیم کرد


سخنگوی رسمی و رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیام هایی جداگانه ضمن تسلیت به ملت های سوریه و ترکیه، برای امدادرسانی به زلزله زدگان اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نجباء، نصر الشَمَّری با اشاره به رابطه خونی مردم عراق و سوریه، کمک رسانی را وظیفه ای اخلاقی، انسانی و اسلامی دانست و از اقدام دولت عراق و سازمان بسیج مردمی برای ارسال محموله های امدادی تقدیر کرد.

وی در عین حال از ملت عراق که از حیث کرامت و شجاعت زبانزد هستند درخواست کرد تا همه ظرفیت های خود را برای یاری رسانی به کشور دوست و همسایه فعال کنند.

شیخ علی الاسدی نیز با ابراز اندوه عمیق از حادثه ناگوار زلزله، برای قربانیان طلب رحمت، برای مجروحان طلب شفا و برای مفقودان آرزوی سلامتی کرد.

وی همچنین با تشکر از نیروهای حشد شعبی و دولت عراق، تأکید کرد: در این اوضاع رنجبار از هیچ کوششی برای مساعدت و پشتیبانی دریغ نخواهیم کرد.

همچنین، سازمان حشد شعبی عراق اعلام کرد که تیم مهندسی و گروه های پزشکی این سازمان را برای کمک به زلزله زدگان سوریه به این کشور اعزام کرده است.

شبکه المیادین ، نیز به نقل از خبرنگار خود در سوریه گزارش داد که تیم های مهندسی نظامی حشد شعبی برای کمک و آواربرداری به سوریه اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هیچ تلاشی برای امدادرسانی به زلزله زدگان دریغ نخواهیم کرد

از هیچ تلاشی برای امدادرسانی به زلزله زدگان دریغ نخواهیم کرد