مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-07اقتصادي

ماجرای مدیرکلی که شلاق خورد!


با گذشت حدود 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرات اقتصادی روزهای اول انقلاب تا حد زیادی نشان می دهد که کشور چگونه با عبور از دوره پهلوی سامان گرفت و چه افرادی از روزهای نخست در کشور مشغول به کار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مانند روزهای گذشته به مناسبت دهه فجر، گفت و گوهایی با فعالان و مدیران اقتصادی کشور در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب در ایسنا منتشر شده و امروز نوبت به بیان خاطرات و تجربیات وزیر اسبق بازرگانی رسیده است.

چهره روز: یحیی آل اسحاق وزیر اسبق بازرگانی که از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب در سمت های مختلف اقتصادی فعالیت کرده ، از شرایط استاندارد بنزین در کشور گفته است.

رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه در عمده کلانشهرها بنزین یورو 4 توزیع می شود، گفت: این موضوع که قرار بود خودروها یورو 5 شود هم اصلاح شده و در حال حاضر طبق قانون خودروها باید یورو 4 باشند.

شفاف روز: مولد سازی احسان خاندوزی – وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت – به آخرین وضعیت تغییرات یارانه ای در کشور پرداخته است.

فعال روز: بانک ها با وجود برخی گزارش ها که در هفته های گذشته از توقف یا کند شدن فرایند تخصیص وام در بانک ها حکایت داشت، آمار جدید ارائه شده نشان از فردا آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مدیرکلی که شلاق خورد!

ماجرای مدیرکلی که شلاق خورد!