مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 19:552023-02-07سياسي

97 درصد منابع بودجه عمومی امسال دولت محقق شده است


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عملکرد 10 ماهه قانون بودجه امسال و پیش بینی منابع و مصارف آن تا پایان سال حاکی از آن است که منابع عمومی بودجه 95.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه ، سید مسعود میرکاظمی در نشست علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی عملکرد منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها با محوریت تبصره(14) قانون بودجه سال 1401 کل کشور گفت: در بودجه گاهی برداشت های دقیقی نمی شود؛ زمانی که می گویم در بودجه عمومی کمترین کسری را داریم و در تبصره 14 کسری داریم برخی از رسانه ها اشتباه می کنند و می گویند در جای می گوید کسری داریم و در جای دیگر می گویید کسری ندارید.

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: ما باید در لایحه بودجه منابع را واقعی ببینیم مصارف که به طور طبیعی اتفاق می افتد، اما اگر منابع واقعی دیده شود و کمترین مغایرت بین منابع و مصارف در بودجه وجود داشته باشد دولت نیز کمترین دست اندازی را به سایر منابع از جمله بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی خواهد داشت.

میر کاظمی اضافه کرد: در بودجه سال جاری یکهزار و 394 هزار میلیارد تومان منابع عمومی دیده شده بود که در 10 ماهه امسال یکهزار و 169 میلیارد تومان آن تحقق یافته و پیش بینی می شود تا پایان امسال این رقم به ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد منابع بودجه عمومی امسال دولت محقق شده است

97 درصد منابع بودجه عمومی امسال دولت محقق شده است