مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 19:052023-02-07اقتصادي

جزییات 3 گام ایران در بهره وری صنعت هسته ای


استفاده از فناوری هسته ای و روش های پرتودهی با اهداف ارتقای کیفیت محصولات و توسعه فناوری های نوین در سال های اخیر با پیشرفت های خوبی در کشور همراه بوده، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، استفاده از فناوری هسته ای و روش های پرتودهی با اهداف ارتقای کیفیت محصولات و توسعه فناوری های نوین در سال های اخیر با پیشرفت های خوبی در کشور همراه بوده، به نحوی که در ابتدای سال شاهد رونمایی از محصولات فناورانه در حوزه تشخیص پزشکی، کشاورزی و تأمین مواد غذایی و تجهیزات پزشکی بودیم.

توسعه کاربردهای عمومی فناوری هسته ای در کشور نه تنها در جهت اطمینان بخشی بین المللی از اهداف صلح آمیز کشور مؤثر خواهد بود بلکه با ارائه مزایای متعدد و ارتقای کیفیت زندگی بر مبنای دانش روز دنیا، می تواند علت تأکید بر مطالبه به حق کشور برای توسعه این فناوری را برای عموم جامعه شفاف و ملموس کند.

16بهمن با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران از سه محصول جدید در مجتمع پرتوفرآیند ایران مرکزی در استان یزد رونمایی شد.

در گفت وگو با مهندس محمد اسلامی، جزییات این محصولات جدید و کاربردهای آنها را جویا شده ایم.

محققان مجتمع پرتو فرآیند ایران مرکزی با بررسی نیازهای کشور و شناسایی محصولاتی که ظرفیت تولیدشان از مسیر فرآیندهای هسته ای در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات 3 گام ایران در بهره وری صنعت هسته ای

جزییات 3 گام ایران در بهره وری صنعت هسته ای