مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-07اقتصادي

صنعت بانکداری و تولید، دو بال پرواز اقتصاد کشور هستند


​مدیر عامل بانک صادرات ایران در دیدار با مدیران دو شرکت ایران ترانسفو و شرکت صنعتی مینو در استان زنجان، صنعت بانکداری و تولید را دو بال اقتصاد کشور عنوان کرد و بر همکاری دوجانبه برای تداوم و افزایش تعاملات تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی، ​مدیر عامل بانک صادرات ایران در دیدار با مدیران شرکت ایران ترانسفو، اقدامات انجام شده برای ارتقای صنعت تولید برق را مهم ارزیابی کرد و گفت: ارتباط بانک صادرات ایران با وزارت نیرو یک ارتباط راهبردی است و این بانک در صنعت سدسازی حضور گسترده دارد و نگاه این بانک به تولید و توسعه برق در حوزه صنعتی و خانگی یک نگاه ویژه است.

وی افزود: از این که بانک صادرات ایران توانسته در کنار این مجموعه کمک مؤثری به توسعه صنعت برق کند، جای خرسندی دارد و بانک صادرات ایران آمادگی دارد تا با تأمین نقدینگی و پرداخت تسهیلات، تعهدات و اعتبارات، نقش مؤثرتری ایفا کند.

ایمانی تصریح کرد: صنعت بانکداری و تولید دو بال اقتصاد کشور است و همکاری و تعامل بیشتر این دو بخش می تواند رشد اقتصادی را رقم بزند.

بانک صادرات ایران با تمامی امکانات خود در شعب و ستاد، حمایت از بخش های اقتصادی را در دستور کار خود دارد و این آمادگی وجود دارد تا علاوه بر پرداخت تسهیلات، با استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت بانکداری و تولید، دو بال پرواز اقتصاد کشور هستند

صنعت بانکداری و تولید، دو بال پرواز اقتصاد کشور هستند