مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-07بين الملل

هشدار حماس درباره تشدید تلاش صهیونیست ها برای تخریب مسجدالاقصی


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سقوط سنگ از بخش غربی قبه الصخره رخدادی خطرناک است که مسئولیت آن متوجه کابینه رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی حماس مسئولیت سقوط سنگ های بخش غربی مصلای قبه الصخره در مسجد مبارک الاقصی را متوجه کابینه تندرو رژیم صهیونیستی دانست.

محمد حماده سخنگوی حماس در قدس اشغالی این حادثه را بسیار خطرناک و دلیلی بر ادامه تجاوزات دشمن صهیونیستی در حق مسجد الاقصی و ممانعت از مرمت و بازسازی این مسجد طی سال های اخیر دانست و گفت این زنگ هشداری در رابطه با مسجد الاقصی، نمازگزاران فلسطینی و معتکفین در آن است.

حماده اظهار داشت که ادامه تجاوزات دشمن صهیونیستی اعم از طرح های یهودی سازی و حفاری های هدفمند در زیر مسجد الاقصی، این مسجد و ساختمان های مختلف آن را در معرض خطرات جدی و احتمال فروریختن قرار می دهد که این جنایتی آشکار علیه مسجد است و موجب تحریک احساسات و عواطف ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی خواهد شد.

وی تاکید کرد که ملت فلسطین همچون دژی مستحکم در برابر توطئه های دشمن ایستاده و از مسجد الاقصی با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار حماس درباره تشدید تلاش صهیونیست ها برای تخریب مسجدالاقصی

هشدار حماس درباره تشدید تلاش صهیونیست ها برای تخریب مسجدالاقصی