مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:512023-02-07اقتصادي

افتتاح بیش از 257 میلیارد پروژه در شهرستان رزن


در این شهرستان بیش از 257 میلیارد و 863 میلیون تومان شامل پنج پروژه مختلف عمرانی، تولیدی، کشاورزی و اقتصادی در شهرستان رزن افتتاح و به بهره برداری رسید.

- علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار همدان در شهرستان رزن بیش از 257 میلیارد و 863 میلیون تومان شامل پنج پروژه مختلف عمرانی، تولیدی، کشاورزی و اقتصادی در شهرستان رزن افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح پنجمین کشتارگاه ماکیان استان همدان در شهرستان رزن خبر داد و افزود: کشتارگاه صنعتی طیور ماکیان الوند شهرستان با زیربنای 4500 مترمربع با اشتغال 30 نفر در روستای چورمق یکی از پروژه های شاخص افتتاح شده دهه مبارک فجر در این شهرستان بود که با حضور استاندار افتتاح شد.

فرماندار رزن در ادامه صحبت های خود به آغاز عملیات اجرایی کشتارگاه ماکیان الوند رزن اشاره کرد و گفت: ظرفیت این کشتارگاه 12 هزار کشتار در ساعت بوده که با بهره برداری از این کشتارگاه روند توزیع مرغ در شمال استان تسهیل خواهد شد.

غفاری آثار با اشاره به اینکه این پنجمین کشتارگاه ماکیان استان همدان محسوب می شود، اظهار کرد: این شهرستان، بالاترین اعتبارات را در سطح کشور از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 257 میلیارد پروژه در شهرستان رزن

افتتاح بیش از 257 میلیارد پروژه در شهرستان رزن