مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-07اقتصادي

نرخ استهلاک ساختمان ها چقدر است؟/افزایش صدور پروانه ساختمانی


معاون شهردار تهران در خصوص صدور پروانه ساختمانی گفت:بعد از فرآیند چندین ساله کاهش صدور پروانه تعداد پروانه های ساختمانی در تهران نسبت به سال قبل افزایش 1500 تایی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، حمیدرضا صارمی  معاون شهردار تهران در آغاز عملیات اجرایی ساخت 1500 واحد مسکونی در تهران گفت: سال گذشته که علیرضا زاکانی شهردار تهران بحث مداخله تعریف شده در بخش مسکن را بر عهده گرفت و مدیریت آن را آغاز کرد ، اتفاقات مهمی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در شهر تهران اگر نرخ استهلاک ساختمان ها را 2 درصد بگیریم و با توجه به وجود یک میلیون پارسل در شهر تهران، عمر ساختمان ها را نیز 50 سال در نظر بگیریم باید سالانه 20 هزار پروانه ساختمانی صادر شود، گفت: این در حالی است که در سال های 97 تا 1400 تعداد صدور پروانه های ساختمانی به 5000 پروانه رسیده بود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: این موضوع نشان می دهد راهبرد شهردار تهران در مداخله بخش مسکن یک ضرورت بوده و این مداخله باعث شده شهرداری تا سقف 80 هزار واحد مسکونی را در بخش های مختلف مدیریت کند.

صارمی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران مداخله مستقیم در امر مسکن ندارد، گفت: بعد از فرآیند چندین ساله کاهش صدور پروانه تعداد پروانه های ساختمانی در تهران نسبت به سال گذشته افزایش 1500 تایی داشته و پیش بینی می شود  تا پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ استهلاک ساختمان ها چقدر است؟/افزایش صدور پروانه ساختمانی

نرخ استهلاک ساختمان ها چقدر است؟/افزایش صدور پروانه ساختمانی