مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-07فرهنگي

پولانسکی «کاخ» حاشیه ها را به کدام جشنواره می برد؟


گرچه «رومن پولانسکی» این روزها در فرانسه چندان چهره محبوبی نیست، اما جشنواره کن و از سوی دیگر ونیز در تلاش برای دعوت از فیلم جدید این کارگردان 89 ساله برای دوره آتی خود هستند.

- گرچه رومن پولانسکی این روزها در فرانسه چندان چهره محبوبی نیست، اما جشنواره کن و از سوی دیگر ونیز در تلاش برای دعوت از فیلم جدید این کارگردان 89 ساله برای دوره آتی خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، رومن پولانسکی از زمان نمایش آخرین فیلم خود یک افسر و یک جاسوس در بخش مسابقه جشنواره ونیز سال 2019، به چهره ای نامطلوب در فرانسه بدل شده است اما او اکنون با یک فیلم جدید به نام کاخ بازگشته است که می تواند حضور غافلگیرکننده ای در جشنواره های مهم سال داشته باشد.

پولانسکی که در سال 1978 پس از اعتراف به جرم رابطه غیرقانونی با یک دختر 13 ساله از ایالات متحده گریخت، دهه ها زندگی خوشایندی را در فرانسه سپری کرد تا اینکه با نمایش فیلم یک افسر و یک جاسوس در ونیز دوباره در کانون توجه جهانی قرار گرفت و این فیلم جایزه بزرگ هیات داوران را دریافت کرد.

مدت کوتاهی پس از نمایش فیلم در ونیز، پولانسکی با اتهامات جدیدی مبنی بر آزار جنسی روبرو شد که آن ها را رد کرد اما هنگامی که او برنده جایزه بهترین کارگردانی در جوایز سزار فرانسه شد، اعتراضات به حدی رسید که در نهایت تیم مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولانسکی «کاخ» حاشیه ها را به کدام جشنواره می برد؟

پولانسکی «کاخ» حاشیه ها را به کدام جشنواره می برد؟