مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-07فرهنگي

برنامه های حضور خوزستان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری کشور


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: شانزدهمین نمایشگاه ملی گردشگری کشور در روز جاری افتتاح و خوزستان با برنامه های مختلف در این نمایشگاه حضور دارد.

- جمال عامری نسب در حاشیه برگزاری این جشنواره در تهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ورک شاپ خوشنویسی بررسی خطوط دوره اسلامی ، نشست تخصصی پرنده نگری و رونمایی از کتاب پرنده نگری خوزستان ، نشست تخصصی با بنیاد حفظ آثار با موضوع بررسی آثار دفاع مقدس با رویکرد تعیین کاربری فرهنگی گردشگری و امکان واگذاری به بخش خصوصی ازجمله برنامه های ما در این نمایشگاه است.

وی افزود: نشست آشنایی با گردشگری نابینایان با محوریت خوزستان، معرفی ظرفیت های آبی بندر ماهشهر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی، معرفی شاخصه های نفت و بافت صنعتی در خوزستان از دیگر رویدادهایی است که در چهار روز حضورمان در نمایشگاه گردشگری برگزار می کنیم.

عامری نسب یادآور شد: رونمایی از اپلیکیشن سه بُعدی گردشگری خوزستان و معرفی سایت گردشگری، نشست تخصصی با موضوع بررسی آثار نفت در میراث فرهنگی و گردشگری با رویکرد تعیین کاربری فرهنگی _ گردشگری و امکان واگذاری به بخش خصوصی، رونمایی از سایت سفیران گردشگری وی افزود: نشست تخصصی ژئوتوریسم خوزستان با عنوان بررسی قابلیت های ثبت ژئوپارک ، نشست آثار شاخص ثبت دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حضور خوزستان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری کشور

برنامه های حضور خوزستان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری کشور