مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-07سياسي

3 هزار نفر در نهاوند زیر پوشش صندوق بازنشستگان همدان هستند


مدیرکل صندوق بازنشستگی استان همدان گفت: 3 هزار نفر از بازنشستگان شهرستان نهاوند زیر پوشش صندوق بازنشستگی استان قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، روح الله افشار بعد از ظهر امروز در نشست جمعی از بازنشستگان و مراسم رونمایی کتاب یکی از بازنشستگان در خانه امید این شهرستان اظهار کرد: با احتساب خانواده های بازنشستگان در نهاوند جمعیت شهرستان مرتبط با صندوق 12 هزار نفر هستند که جمعیت بزرگی را تشکیل می دهد.

وی گفت: خانه امید شهرستان نهاوند که مربوط به بازنشستگان است با سرمایه این قشر احداث شده و باید مسئولان نگاه ویژه ای به این مجموعه داشته باشند و حمایت های لازم را از آن به عمل آورند.

مدیرکل صندوق بازنشستگی استان همدان افزود: این مجموعه به عنوان یک سرمایه است و مسئولان شهرستان باید کاری کنند تا صندوق بازنشستگی رونق بگیرد و به مخروبه ای تبدیل نشود.

وی در ادامه سخنانش افزود: بازنشستگان در دوران 30 ساله خدمت خود تجارب گرانقدری را به دست آورده اند که می تواند سرمایه خوبی برای مدیران باشد بنابراین پیشنهاد می دهیم فرماندار هر شهر نسبت به انتخاب یک بازنشسته به عنوان مشاور اقدام کند تا نسبت به مشکلات آنان آگاهی بیشتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار نفر در نهاوند زیر پوشش صندوق بازنشستگان همدان هستند

3 هزار نفر در نهاوند زیر پوشش صندوق بازنشستگان همدان هستند