مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-07اقتصادي

وضعیت بارندگی در فارس/آسیب صاعقه به ترانس برق


وقوع بارندگی زمستانه و بارش برف در مناطق شمال و شمالغرب فارس، منجر به ایجاد امیدواری در شهروندان این استان نسبت به در پیش بودن بهار و تابستانی امیدبخش و با طراوت و همچنین بهبود وضعیت آب و کشاورزی شده است.

- تحلیل های آماری از بارندگی های امسال در فارس نشان دهنده افزایش امیدوارکننده بارش ها در مقایسه با میانگین بارندگی سال زراعی گذشته و بلندمدت بوده است.

براساس گزارش منتشر شده اداره کل هواشناسی فارس، میانگین بارندگی سال زراعی جاری تا صبح روز دوشنبه 17 بهمن در این استان 212.

4 میلیمتر اعلام شده است که این عدد نسبت به بارش 180.

4 میلیمتری سال گذشته، رشد را نشان می دهد.

همچنین تحلیل ها درصد تغییرات میانگین بلندمدت بارندگی فارس برای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را 35 درصد ذکر کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس نیز با بیان اینکه امسال شاهد بارندگی های نسبتا خوبی تاکنون بوده ایم، خاطرنشان کرد که علیرغم بارش برف سنگین و همچنین بارش باران مناسب، امسال با کمترین میزان مشکل در زمینه ایجاد راه بندان و بروز سوانح و حوادث مواجه بوده ایم.

خلیل عبداللهی در گفت وگو با ایسنا، وضعیت فارس در بارش های دو روز اخیر را پایدار اعلام و در عین حال اضافه کرد:به جز آسیب وارد شده به یک ترانس برق در محدوده سد درودزن براثر برخورد صاعقه، خسارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بارندگی در فارس/آسیب صاعقه به ترانس برق

وضعیت بارندگی در فارس/آسیب صاعقه به ترانس برق