مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-07سياسي

مدیران دزفول با جهاد تبیین امیدآفرینی کنند


فرمانده سپاه ناحیه دزفول با بیان اینکه مدیران باید دستاوردهاو پیشرفت های انقلاب را به درستی اطلاع رسانی کنند، گفت: مدیران این شهرستان با روایت گری واقعی عملکرد نظام، - امید آفرینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ بهروز حکمت پور ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بهترین و شایسته ترین اقداماتی که مدیران ادارات می توانند در این ایام مبارک دهه فجر انجام دهند، جهاد تبیین در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه استحفاظی و مدیریتی خود و همچنین مقایسه اقدامات انجام شده در دوران انقلاب نسبت به پیش از آن در راستای نمایش رشد و نمو انقلاب است.

وی به تشریح بخشی از برنامه ریزی های چندین ساله و اقدامات دشمنان با همراهی منافقان در زمینه شکل گیری اغتشاشات، تسخیر برخی شهرهای کشور، نفوذ در بین جوانان، دانشجویان، اصناف و… پرداخت و افزود: بیش از 40 کشور از فتنه اخیر حمایت کردند و پای کار بودند که همه نقشه های آنان با تدبیر و درایت نیروهای امنیتی و انتظامی و همراهی و هوشیاری مردم به ویژه اقوام مختلف خنثی و کنترل شد.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با تأکید بر لزوم هوشیاری مدیران و خدمتگزاران نظام نسبت به عقبه و دشمنی تمام عیار جبهه استکبار، عنوان کرد: در این شرایط امیدآفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دزفول با جهاد تبیین امیدآفرینی کنند

مدیران دزفول با جهاد تبیین امیدآفرینی کنند