مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-07اقتصادي

بهره برداری از 3 طرح تولیدی در شهر صنعتی کاوه


همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان , سه طرح تولیدی در شهر صنعتی کاوه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان، سه طرح تولیدی در شهر صنعتی کاوه به بهره برداری رسید.

 نخستین پروژه، طرح توسعه شرکت تولید کننده سرامیک در شهر صنعتی کاوه بود که با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان و اشتغال آفرینی برای بیش از 70 نفر به بهره برداری رسید که با افتتاح این خط تولید جدید بالغ بر 100 هزار متر مربع به ظرفیت تولید این کارخانه افزوده شد.

همچنین بهره برداری از شرکت تولید کننده ابزار یراق کابینت بعنوان دومین طرح با ایجاد اشتغال 280 نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم و اعتبار 1.

5 میلیون یورویی و 80 میلیارد تومانی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه به بهره برداری رسید که ظرفیت خوبی را در تامین ابزار یراق بازار خواهد داشت.

 افتتاح شرکت تولید کننده انواع شیرخشک که با اعتبار 150 میلیارد تومانی برای 100 نفر در فاز نخست ایجاد اشتغال کرده است که به گفته مدیر این شرکت سرمایه در گردش این واحد تولیدی به 200 میلیارد تومان میرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 طرح تولیدی در شهر صنعتی کاوه

بهره برداری از 3 طرح تولیدی در شهر صنعتی کاوه