مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-07سياسي

دومین یادواره شهدای رزم جنگل در سوادکوه


فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر دومین یادواره شهدای رزم جنگل که در جوانان سلحشور در مبارزه با منافقان جنگل های گیلان، - آمل و رامسر به شهادت رسیدند در سوادکوه برگزار شد.

محمدباقر قزلباش در دومین یادواره شهدای رزم جنگل که در مسجد روستای پاشاکلا سوادکوه برگزار شد، با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از خود شهدا کمتر نیست، اظهار کرد: نقل قول و خاطرات شهدای جنگل به صورت مستند با صدا و فیلم به دست نسل های بعد می رسد.

وی مشکل اصلی دشمن را با اصل حاکمیت دانست و افزود: این نوع دشمنی شبیه کشور افغانستان است؛ تلاش دشمنان نظام، براندازی انقلاب اسلامی در طول چهاردهه بوده است.

این مسئول به پیشینه حماسی سوادکوه که اشاره کرد و یادآور شد: رزم جنگل در شهرستان امل اتفاق افتاد که به لحاظ کیفیت درگیری در جنگل های شهرستان سوادکوه نیز پررنگ تر بود.

قزلباش با اعلام اینکه در حوزه رزم جنگل کتاب روایت دلدادگی جنگل به چاپ رسید، افزود: در کنار راهیان نور، راهیان جنگل در جنگل های بهمنان، جوارم برگزار شد در برنامه های آینده با کمک بسیج هنرمندان با جمع آوری خاطرات باقی مانده هم رزمان جنگل به صورت سریال و فیلم سینمایی به نام شهرستان سوادکوه آماده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین یادواره شهدای رزم جنگل در سوادکوه

دومین یادواره شهدای رزم جنگل در سوادکوه