مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-07ورزشي

دانشجوی بوشهری مدال نقره مسابقات قهرمانی جودو دانشجویان راکسب کرد


رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشجومعلم بوشهری توانست در مسابقات قهرمانی جودو دانشجویان کشور مدال نقره کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا درویشی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بارها در مسابقات مختلف ورزشی در سطوح مختلف استانی، منطقه ای و ملی افتخارآفرینی کرده اند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دوره دانشجویی دوره کشف استعدادها و بروز توانمندی های متعدد دانشجویان در حوزه های مختلف دانشجویان است که این مهم در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به جد پیگیری می شود و کارشناس مسئولان حوزه دانشجویی ما در پردیس ها همواره در تلاش برای کشف این استعدادها و پرورش آنها تا رسیدن به سطح قهرمانی هستند که تلاش آنها قابل تقدیر است.

درویشی در ادامه از منصوری نژاد به عنوان یکی از این استعدادهای ورزشی نام برد و بیان داشت: در وزن 73- کیلوگرم مسابقات قهرمانی جودو دانشجویان کشور، سامان منصوری نژاد دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر توانست با درخشش در این مسابقات به مدال نقره دست یابد.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جودو دانشجویان مردان و دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور به مدت دو روز در سالن 15 خرداد دانشگاه شیراز و با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی بوشهری مدال نقره مسابقات قهرمانی جودو دانشجویان راکسب کرد

دانشجوی بوشهری مدال نقره مسابقات قهرمانی جودو دانشجویان راکسب کرد