مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-07سياسي

مشکلات با کار و فکر جهادی برطرف می شود/ ضرورت برطرف کردن مشکلات کشاورزان


فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مدیران و مسؤولان نسبت به رفع مشکلات تولیدکنندگان دغدغه داشته باشند، گفت: مشکلات مردم با کار و فکر جهادی برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت ایام الله دهه فجر، نشست صمیمی سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با جمعی از مدیران شرکت ها و شهرک های صنعتی، مسؤولان مراکز تولیدی و دانش بنیان و کارآفرینان برتر استان مازندران امروز برگزار شد.

سردار مسلمی در این نشست، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه تولید کنندگان به فرموده رهبرمعظم انقلاب سربازان خط مقدم جهاد اقتصادی هستند، گفت: مدیران حمایت از تولید و تولیدکنندگان را باید در عمل نشان دهند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نیازمند مدیران جهادی و دغدغه مند است، افزود: مدیران و مسؤولان نسبت به رفع مشکلات تولیدکنندگان دغدغه داشته باشند.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه مدیران در حوزه کارگری، اصناف و بازار خود را وقف مردم کنند، خاطرنشان کرد: تمام سازمان ها و نهاد هایی که مرتبط با بازار هستند باید نسبت به حل مسائل مردم و تولیدکنندگان احساس وظیفه کنند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به بازار مرکبات هم اشاره کرد و گفت: چندماه باغدار زحمت می کشد تا ثمره دسترنج خود را ببیند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات با کار و فکر جهادی برطرف می شود/ ضرورت برطرف کردن مشکلات کشاورزان

مشکلات با کار و فکر جهادی برطرف می شود/ ضرورت برطرف کردن مشکلات کشاورزان