مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-07سياسي

تدوین سند جامع مدیریت نیروی انسانی/ بهره برداری از 10 هزار و 800 تخت بیمارستانی


درحال حاضر، بیش از 5400 پروژه بهداشتی و درمانی در سراسر کشور و نزدیک به 51 هزار تخت بیمارستانی در دست ساخت داریم که 10 هزار و 800 مورد آن تجهیز و آماده شده و طی یکسال اخیر تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،  بهروز رحیمی، در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در راستای آگاهی بخشی به جامعه، اظهار کرد: لازمه تعامل مناسب با رسانه ها، صداقت است و ما نیز سعی در انعکاس حقیقی مفاهیم و مطالب داریم.

چنانچه اعتماد متقابل بین مسئولین و رسانه ها وجود داشته باشد و مفاهیم به درستی منتقل شود، باور جمعی و اعتماد عمومی در سطح جامعه نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین، بخش اعظم این رسالت را برعهده رسانه ها عنوان و تصریح کرد: حوزه سلامت، حوزه ای گسترده بوده و بسیاری از مولفه ها را شامل می شود.

وی افزود: با وجود برخی چالش ها و کاستی ها در حوزه سلامت، این حوزه را به گفتمان، نقد و کار کارشناسی می سپاریم، چراکه این اقدام منجر به شناخت نقاط ضعف و در نتیجه رشد و ارتقا می شود.

وی با بیان اینکه نظام سلامت در 44 سال گذشته بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، موفقیت ها و دستاوردهای گرانقدری به دست آورده است، گفت: حوزه سلامت در ساختار مختلف کشور، اعم از بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند جامع مدیریت نیروی انسانی/ بهره برداری از 10 هزار و 800 تخت بیمارستانی

تدوین سند جامع مدیریت نیروی انسانی/ بهره برداری از 10 هزار و 800 تخت بیمارستانی