مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-07اقتصادي

اصلاح بهره وری نیاز صنعت زنجان است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اصلاح بهره وری از نیازهای صنعت زنجان است.

- مجید گلشنی ظهر امروز (18 بهمن ماه) در همایش تخصصی صنعت کفش هیدج با بیان اینکه بحث کفش هیدج برای استان زنجان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: در سند راهبردی که در صنعت، معدن و تجارت استان برای سال 1402 طراحی می شود پتانسیل ها و استعداد نقاط مختلف استان مورد بررسی قرار گرفته است که در هیدج نیز توجه ویژه ای به حوزه کفش شده است.

وی با یادآوری اینکه خوشبختانه در ابهر مشکل چندانی در حوزه اشتغال نداریم، اضافه کرد: به طور مثال با رونق صنعت کفش در هیدج نیاز به نیروی کار در این شهر نیز خواهیم داشت و باید در این بخش نیز برنامه ریزی های لازم انجام شود.

گلشنی با توضیح اینکه اصلاح بهره وری و زنجیره تامین، بزرگ ترین نیاز استان در حوزه های مختلف از جمله صنعت است، متذکر شد: در حوزه کفش اکثر مجوزها صنفی است؛ به طوری که 159 فقره مجوز صنفی داریم که برای 1200 نفر اشتغال ایجاد کرده است و همین حوزه صنفی ظرفیت تولید 14 میلیون جفت کفش در سال را دارد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی کفش در حال افزایش است و نگاه ویژه به این صنعت در منطقه وجود دارد، افزود: افزایش بهره وری در این حوزه و همچنین گذر از مسیر سنتی باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح بهره وری نیاز صنعت زنجان است

اصلاح بهره وری نیاز صنعت زنجان است