مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-07سياسي

رییس قوه قضاییه:عناصری که حضورشان برای آرامش جامعه مضر است، نباید آزاد شوند


بدون تردید عناصری که حضورشان برای امنیت و آرامش مردم و جامعه مضر است، به هیچ وجه نباید از زندان آزاد شوند و جای آنها در زندان است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای صبح امروز سه شنبه (18 بهمن) با حضور در باغ موزه قصر از بخش های مختلف آن بازدید و در گردهمایی آزادگان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب استان تهران با عنوان شاهدان تاریخ شرکت کرد.

  رییس دستگاه قضا طی سخنانی در این گردهمایی اظهار کرد: زندان قصر جایگاه مجاهدین و ایثارگرانی است که هم خودشان در راه به ثمر رساندن انقلاب اسلامی متحمل شکنجه های سنگین شدند و هم خانواده های آنها متحمل زجرهای فراوان شدند.

  رییس عدلیه ضمن تبریک ایام رجبیه گفت: ماه رجب ماه غفران و استغار و ماه ریزش نعمت های الهی است و باید از لحظه به لحظه این ماه استفاده کنیم.

  رییس قوه قضاییه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خطاب به آزادگان سیاسی قبل از انقلاب گفت: شما یاران اصلی و باوفای امام خمینی(ره)، انقلاب و اسلام بودید و دین خدا و امام خود را نصرت کردید و بحمدالله نتیجه گرفتید.

  حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای افزود: انقلابی که امام راحل و امت او به نتیجه رساندند، انقلابی نبود که صرفاً یک حاکم جائر را برکنار کند بلکه این انقلاب، اسلام و ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه:عناصری که حضورشان برای آرامش جامعه مضر است، نباید آزاد شوند

رییس قوه قضاییه:عناصری که حضورشان برای آرامش جامعه مضر است، نباید آزاد شوند