مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-07سياسي

به کارگیری نخبگان در وزارت جهاد کشاورزی تسهیل می شود


در نشست گفت وگوی نخبگان با وزیر جهاد کشاورزی و قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر ضرورت گفت وگوی بی واسطه و مستقیم نخبگان با مسئولان کشور اعلام شد که به کارگیری نخبگان در وزارت جهاد کشاورزی تسهیل می شود.

- در نشست نخبگان با وزیر جهاد کشاورزی و قائم مقام بنیاد ملی نخبگان اعلام شد به کارگیری نخبگان در وزارت جهاد کشاورزی تسهیل می شود در نشست گفت وگوی نخبگان با وزیر جهاد کشاورزی و قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر ضرورت گفت وگوی بی واسطه و مستقیم نخبگان با مسئولان کشور اعلام شد که به کارگیری نخبگان در وزارت جهاد کشاورزی تسهیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه دیدار و گفت وگوی جمعی از نخبگان و مستعدان برتر با سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

ناصر باقری مقدم، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در این دیدار گفتگوی بی واسطه و مستقیم نخبگان و مسئولان کشور را امری ضروری دانست و گفت: این قبیل برنامه ها بدون پروتکل های مرسوم برگزار می شود تا نخبگان بدون واسطه بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه مسائل کلان کشور مستقیماً با مسئولان هر بخش در میان بگذارند و از طرف دیگر راه های بکارگیری توان نخبگانی نیز تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری نخبگان در وزارت جهاد کشاورزی تسهیل می شود

به کارگیری نخبگان در وزارت جهاد کشاورزی تسهیل می شود