مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-07اقتصادي

بزرگ ترین رویداد کفش بچه گانه ایران در هیدج رقم می خورد


مدیرعامل تعاونی کفش های ماشینی هیدج گفت: با برگزاری نمایشگاه کفش بزرگ ترین رویداد کفش بچه گانه ایران در هیدج رقم می خورد.

- میثم جماعت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه هیدج یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کفش در کشور محسوب می شود، اظهار کرد: با توجه به همین موضوع سومین نمایشگاه تخصصی کفش و صندل در شهر هیدج برگزارمی شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 57 شرکت از استان های مختلف کشور حضور دارند، تصریح کرد: همزمان با این نمایشگاه آیین تجلیل از چهره های تاثیرگذار و ماندگار صنعت کفش ایران نیز برگزار خواهد شد.

جماعت با توضیح اینکه حدود 70 درصد از شرکت کنندگان در نمایشگاه را تولیدکنندگان تشکیل می دهند، اضافه کرد: 15 درصد از نمایشگاه شامل تامین کنندگان و 15 درصد نیز بخش ماشین و خدمات هستند.

مدیرعامل تعاونی کفش های ماشینی هیدج با یادآوری اینکه این نمایشگاه از 18 الی 21 بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد، متذکر شد: ساعت بازدید از نمایشگاه نیز 10 الی 16 خواهد بود.

این مسئول با تاکیید بر اینکه علاوه بر تولیدکنندگان شهر هیدج از استان های آذربایجان شرقی، تبریز، قم، تهران و مشهد نیز حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی صنعت کفش هیدج و بازاریابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین رویداد کفش بچه گانه ایران در هیدج رقم می خورد

بزرگ ترین رویداد کفش بچه گانه ایران در هیدج رقم می خورد