مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 07:502023-02-07اقتصادي

مجوزهای بی نام در گلستان میان بری برای حضور سرمایه گذاران است


استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های متنوع اقتصادی در استان، گفت: مجوزهای بی نام در گلستان میان بری برای حضور شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی برای سرمایه گذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور اظهار کرد: استان گلستان با برخورداری از هشت اقلیم از 13 اقلیمی کشور و پتانسیل های جغرافیایی و طبیعی، آماده همکاری با شرکت های بزرگ سرمایه گذاری کشور بر پایه مزیت های استان است.

استاندار گلستان افزود: حضور صندوق بازنشستگی در استان مغتنم بوده اما متأسفانه شرکت های بزرگ سرمایه گذاری کشور در مسیر توسعه استان، در گلستان همکاری چندانی نداشتند.

وی گفت: خوشبختانه فرصت های سرمایه گذاری در استان احصا شده و حضور شرکت های برجسته ملی علاوه بر ایجاد اشتغال به بازگشت سرمایه ی آن ها هم منجر شود.

زنگانه افزود ایجاد دامداری های بزرگ از اقداماتی است که می تواند مشکلات کارخانه های لبنی را مرتفع سازد.

وی گفت: در حوزه گردشگری چهار زون در پارک ملی گلستان، طرح گردشگری جزیره آشوراده و همچنین ساحل شهرستان ترکمن ظرفیت های گردشگری آب و کشاورزی بسیار ارزشمند هستند.

استاندار گلستان ادامه داد: ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی از جمله زمینه هایی است که سرمایه گذاران می توانند در آن ورود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوزهای بی نام در گلستان میان بری برای حضور سرمایه گذاران است

مجوزهای بی نام در گلستان میان بری برای حضور سرمایه گذاران است