مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 19:152023-02-06سياسي

افتتاح 16 هزار و صد طرح و 48 هزار شغل توسط صندوق کارآفرینی امید


مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید در آیین طرح های اشتغالزایی از افتتاح 16 هزار و صد طرح و 48 هزار شغل در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید، همزمان با ششمین روز از ایام دهه فجر در آیین طرح های اشتغالزایی در قرچک اظهار کرد: حوزه فعالیت صندوق کارآفرینان امید طرح های خرد، کوچک، متوسط و معیشت محور است پس طبیعی است که سیاست های صندوق قاعدتا باید همسو با این فعالیت و ماموریت در نظر گرفته شود، برای این منظور اولین کار این بود که امور را تسهیل کنیم و بتوانیم به یک سمت پیش برویم.

  وی گفت: حوزه فعالیت صندوق را محدود به یک بخش نکردیم، سه بخش عمده اقتصادی صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات حوزه هایی بودند که مورد حمایت صندوق قرار گرفتند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه این طرح ها به طور زنجیره ای و در راستای سیاست های دولت انتخاب شدند، تشریح کرد: تمام طرح هایی که صندوق مورد حمایت قرار داده است بلااستثنا از طریق دستگاه اجرایی و از طریق شورای برنامه ریزی توسعه استان و همچنین کارگروه اشتغال سرمایه گزاری مورد حمایت قرار گرفته است یعنی کاملا به صورت زنجیره ای و در راستای سیاست های دولت این طرح ها انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 16 هزار و صد طرح و 48 هزار شغل توسط صندوق کارآفرینی امید

افتتاح 16 هزار و صد طرح و 48 هزار شغل توسط صندوق کارآفرینی امید