مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-06اقتصادي

اجرای 92 پروژه در حوزه میراث فرهنگی در اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: احداث و تکمیل 92 پروژه مهم در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان اردبیل در حال اجرا است.

- حسن محمدی ادیب در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: یکی از شاخص های توسعه استان اردبیل توجه به زیرساخت ها و طرح های مهم در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که می تواند تحولاتی جدی در استان اردبیل رقم بزند.

وی تصریح کرد: در این استان 2 پایگاه ملی و یک پایگاه جهانی به نام بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی راه اندازی شده و در کنار آن بیش از یک هزار اثر تاریخی و باستانی به ثبت ملی رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تنوع آثار به ثبت رسیده ملموس و غیرملموس در این استان شرایط خوبی را برای جذب گردشگر داخلی و خارجی فراهم کرده به طوری که ما در رونق بخشی به حضور گردشگران داخلی و خارجی رتبه سوم کشور را به دست آوردیم.

محمدی ادیب از احداث 92 پروژه مهم و اساسی حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد و افزود: ساخت هتل پنج ستاره که در جذب توریسم بسیار مؤثر خواهد بود، با سرعت بیشتری در حال انجام است و امیدواریم سال آینده با همت بخش خصوصی شاهد بهره برداری از این هتل پنج ستاره باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 92 پروژه در حوزه میراث فرهنگی در اردبیل

اجرای 92 پروژه در حوزه میراث فرهنگی در اردبیل