مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:052023-02-06اقتصادي

ایجاد 20 هزار شغل در خوزستان در صورت توسعه صنایع پایین دستی


رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: اگر 2 درصد از تولیدات شرکت های پتروشیمی در خوزستان به صنایع پایین دستی و شرکت های دانش بنیان داده شود، - 20 هزار اشتغال در استان ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی راضی جلالی پیش از ظهر امروز دوشنبه در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت اظهار کرد: هفت خوان رستم برای شرکت های دانش بنیان هفتاد خوان شده و وقتی از زیست بوم فناوری حرف می زنیم یعنی تمام عوامل و بازیگران آن در کشور مثل قانون گذاران، بانک ها، شرکت ها و تولیدکنندگان و نهادهای نظارتی باید با هم هماهنگ باشند.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان خطاب به استاندار خوزستان گفت: چرا ضمانت نامه های صادره توسط صندوق پژوهش و فناوری خوزستان توسط شرکت ها و صنایع بزرگ پذیرفته نمی شود در حالی که قانون آن وجود دارد.

راضی جلالی با اشاره به وجود 400 شرکت قطعه ساز و یک هزار و 1800 شرکت در شهرک های صنعتی خوزستان تصریح کرد: این شرکت ها در رقابت با شرکت های خارجی استان بازماندند چون اجازه رشد کردن به آنها ندادیم.

وی افزود: ضریبی برای حضور مقتدر شرکت های تولیدکننده داخل که در استان کار می کنند در نظر نگرفتیم.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به هماهنگ کردن زیست بوم فناوری به عنوان وظیفه و مأموریت تخصصی این نهاد بر پیگیری قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 20 هزار شغل در خوزستان در صورت توسعه صنایع پایین دستی

ایجاد 20 هزار شغل در خوزستان در صورت توسعه صنایع پایین دستی