مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-06اقتصادي

وضعیت راه ها در نکا دغدغه مسئولان شهرستان است


فرماندار نکا با اشاره به اینکه دغدغه مسئولان در شهرستان نکا، وضعیت راه و آسفالت در مناطق مختلف است، گفت:380 کیلومتر راه روستایی در منطقه هزار جریب وجود دارد که بازسازی و نگهداری از این حجم جاده ای در دستور کار مدیران است.

- عبدالرضا بابایی فرماندار شهرستان نکا امروز در آیین بهره برداری از آسفالت محور بندبن لایی هزار جریب نکا، گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی برای آسفالت مسیر50 کیلومتری منطقه هزار جریب نکا قیر و اعتبار 20 میلیارد تومانی اختصاص داده شد.

فرماندار نکا تصریح کرد: با وجود معادن متعدد در منطقه هزار جریب و فشار بار حمل شده توسط ادوات نقلیه سنگین، نظارت دقیق بر کنترل بارگیری با وزن بیش از حد مجاز توسط اداره راه و شهرسازی انجام شود.

بابایی با اشاره به اینکه پروژه های انتقال آب شرب و فیبر نوری با وجود حفاری های متعدد در این محور باعث آسیب به آسفالت شد، افزود: از مسئولان ذیربط استانی درخواست داریم توجه ویژه به بازسازی بخش های آسیب دیده داشته باشند.

فرماندار شهرستان نکا، خاطرنشان کرد: حدود 20 نقطه رانشی در منطقه هزار جریب وجود دارد که کنترل و بازسازی هریک از آنها برای دیوارکشی، زهکشی و نگهداری نیاز به اعتبار 10 میلیارد تومانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت راه ها در نکا دغدغه مسئولان شهرستان است

وضعیت راه ها در نکا دغدغه مسئولان شهرستان است