مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-06سياسي

قندشکن یزد هفت ساله شد؛ خون به خون راه داره!


چهلمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «خون به خون راه داره» همزمان با هفتمین سال شکل گیری این محفل ادبی در حوزه هنری یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری این استان، همزمان با دهه مبارک فجر و سالروز آغاز به کار محفل طنز قندشکن چهلمین جلسه این محفل ادبی با حضور شاعران، طنزپردازان و علاقه مندان در یزد برگزار می شود.

در این محفل شاعران و طنزپردازان استانی و کشوری اشعاری درباره سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین آثاری را با موضوع خون به خون راه داره در زمینه ضرورت و اهمیت اهدای خون، تأثیر و فواید این ماده حیاتی در درمان بیماری ها و سلامت افراد جامعه و لزوم افزایش مشارکت انسان های سالم و نیکوکار در این امر انسان دوستانه ارائه می کنند.

این محفل فردا سه شنبه 18 بهمن ماه، ساعت 19 در حوزه هنری استان یزد برگزار می شود و ورود برای عموم رایگان است.

نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و علاقه مندان می توانند آثار طنز خود را در انواع شعر، داستان و استندآپ جهت خواندن و اجرا در این محافل از طریق رایانامه qandshekan@gmail.

com یا شماره 09132597012 ارسال کنند.

محفل طنز قندشکن از دهه فجر 1395 با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قندشکن یزد هفت ساله شد؛ خون به خون راه داره!

قندشکن یزد هفت ساله شد؛ خون به خون راه داره!