مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-06اقتصادي

روشن شدن مشعل گاز در 8 روستای شهرستان هلیلان


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: مشعل گاز در هشت روستای دهستان زردلان از توابع شهرستان هلیلان در ششمین روز از دهه مبارک فجر روشن شد.

- محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام  اظهار داشت: مجموع پروژه های گازرسانی در ایام مبارک دهه فجر 26 روستا و 63 واحد صنایع اقتصادی و تولیدی در سطح استان است که به بهره برداری می رسد.

وی افزود: مناطق شامل هشت روستای هلیلان، یک روستای ملکشاهی، هشت روستای دهلران، یک روستای چرداول، سه روستای آبدانان، یک روستای ایلام، سه روستای دره شهر، یک روستای چوار و 63 واحد صنعتی در اقصی نقاط استان در طرح های گازرسانی قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: گازرسانی به 11 روستای زردلان گرمسیری شامل روستاهای بانقلا، پیامن سفلی، وسطی و علیا، چاله چاله، سره ویان، طول آباد، شهمیار، کولاب، تیرانداز که، کپرگه با متراژ 11 هزار و 884 متر و اعتباری بالغ بر 57 میلیارد ریال ریال با بهره مندی 154 خانوار که در اسفندماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

کشاورز گفت: گازرسانی به هشت روستای زردلان گرمسیری شامل روستاهای پیازآباد، بیش علیا، تورم ، رودبره، سرچلوسکان علیا و سفلی، کلگه، بهاردول با 20 هزار و 960 متر به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن شدن مشعل گاز در 8 روستای شهرستان هلیلان

روشن شدن مشعل گاز در 8 روستای شهرستان هلیلان