مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-06سياسي

آغاز به کار هفتمین دوره طرح مساله محور «احمدی روشن» با 476 هسته نخبگانی


هفتمین دوره طرح هسته های مساله محور پژوهشی و تحقیقاتی احمدی روشن در حالی از امروز آغاز به کار کرد که 476 هسته فناور با حضور نخبگان، با هدف رفع چالش های کشور تشکیل شد.

- آغاز به کار هفتمین دوره طرح مساله محور احمدی روشن با 476 هسته نخبگانی هفتمین دوره طرح هسته های مساله محور پژوهشی و تحقیقاتی احمدی روشن در حالی از امروز آغاز به کار کرد که 476 هسته فناور با حضور نخبگان، با هدف رفع چالش های کشور تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح توسعه هسته های مسئله محور پژوهشی- فناورانه (طرح شهید احمدی روشن)، با الگوبرداری از شیوه های آموزشی مربی محور در کشور، از سوی بنیاد ملی نخبگان طراحی و از سال 1396 اجرایی شده است.

در این طرح، هسته های نخبگانی با هدف افزایش سطح کیفی آموزش و تسهیل کسب تجربه در دنیای واقعی، با همکاری متقابل خبرگان علمی، شرکت های صنعتی، مؤسسات پژوهشی و با حضور فعال دانشجویان مستعد و دانش آموختگان برگزیده تشکیل می شود.

در طول طرح، استادان خبره دانشگاهی و متخصصان برتر صنعتی پس از شناسایی مسائل و مشکلات اصلی کشور، مجموعه ای از مستعدان علاقه مند را انتخاب کرده و به صورت علمی و تخصصی در قالب طرحی مشخص و در بازه زمانی معین به حل مسئله ای واقعی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار هفتمین دوره طرح مساله محور «احمدی روشن» با 476 هسته نخبگانی

آغاز به کار هفتمین دوره طرح مساله محور «احمدی روشن» با 476 هسته نخبگانی