مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-06اقتصادي

199 واحد تولیدی خراسان جنوبی به چرخه تولید بازگشت


199 واحد تولیدی استان در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشته و زمینه ساز اشتغال دو هزار نفر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت ظهر دوشنبه در جریان سفر به شهرستان نهبندان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 199 واحد تولیدی استان در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشته و زمینه ساز اشتغال دو هزار نفر شده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نهضت فعال سازی طرح های تولیدی راکد در سطح کشور و خراسان جنوبی با استقرار دولت سیزدهم آغاز شده است، بیان کرد: ما در خراسان جنوبی 360 واحد تولیدی راکد و نیمه تعطیل داشتیم.

بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه اشتغال زایی قناعت ادامه داد: با راه اندازی نهضت فعال سازی واحدهای راکد در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری از مجموع 360 واحد راکد، 199 واحد به چرخه تولید بازگشته و زمینه ساز اشتغال 2 هزار نفر شد.

وی با اشاره به بازدید خود از یک واحد سنگ بری در نهبندان، گفت: این واحد سنگ بری هم از طرح های راکد بود که با پیگیری های مختلف توسط مجموعه استانداری، فرماندار و امام جمعه شهرستان صورت گرفته شاهد فعال شدن مجدد آن هستیم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: این طرح از جمله واحدهای راکدی بود که با سرمایه گذاری 250 میلیارد تومانی و اشتغال مستقیم برای 15 نفر به چرخه تولید بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

199 واحد تولیدی خراسان جنوبی به چرخه تولید بازگشت

199 واحد تولیدی خراسان جنوبی به چرخه تولید بازگشت