مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-06سياسي

تزریق گاز به 120 روستای سیستان و بلوچستان تا 22 بهمن


در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از تزریق گاز در طرح گازرسانی به 120 روستای سیستان و بلوچستان تا 22 بهمن خبر داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد و جزییات و موانع اجرایی مصوبات مذکور با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

مخبر در این جلسه اهتمام ویژه و تلاش مجدانه دستگاه های اجرایی برای اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این سفر را مورد تأکید قرار داد و تاکید کرد: مصوبات این سفر باید حتماً با قوت اجرایی شود تا بخشی از مسائل و مشکلات مردم استان از این طریق مرتفع گردد.

معاون اول رییس جمهور با یادآوری اینکه استان سیستان و بلوچستان از تنش آبی جدی رنج می برد، وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه را مکلف کرد جزییات فنی و مسائل کارشناسی مصوبات مرتبط با آبرسانی به استان را در اسرع وقت تعیین تکلیف کنند تا موانع پیش روی اجرای این تصمیمات هر چه سریع تر برطرف شود.

در این جلسه که وزرای نفت و نیرو، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و سایر رؤسای دستگاه های مربوطه نیز حضور داشتند، برخی موانع اجرایی مصوبات سفر معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق گاز به 120 روستای سیستان و بلوچستان تا 22 بهمن

تزریق گاز به 120 روستای سیستان و بلوچستان تا 22 بهمن