مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-06سياسي

معقولانه نبودن مصرف، نگهداری و استحصال آب در زنجان


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: متاسفانه مصرف، نگهداری و استحصال آب در زنجان معقولانه نیست بنابراین باید شهروندان در این خصوص کوشش کنند.

- آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (17بهمن ماه) در آیین افتتاح طرح های شرکت آب وفاضلاب استان زنجان، در رابطه با اساسی ترین مشکل آینده در جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در آینده اصلی ترین مسئله جمهوری اسلامی، آب خواهد بود بنابراین همه افراد باید در مصرف، نگهداری و استحصال آب کوشش کنیم زیرا در این خصوص معقولانه رفتار نمی کنیم.

وی در رابطه با مصرف بی رویه آب در روستاهای استان زنجان، خاطرنشان کرد: متاسفانه 30 درصد جمعیت استان زنجان در روستا و 70 درصد در شهرها هستند که طبق آمارهای موجود 30 مصرف آب در جمعیت روستایی برابر با جمعیت شهری است که در این زمینه تمهیداتی باید اندیشیده شود زیرا روستایی ها آن طورکه معلوم است آب شرب را برای کشاورزی مصرف می کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در ادامه مراسم، در رابطه با افتتاح 116 پروژه آب فاصلاب استان زنجان، اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 226 میلیارد تومان در 4 محور انجام شد که اصلی ترین پروژه آبرسانی 110 روستاها بالغ بر 35 منبع آبی جدید اعم از چاه، چشمه و غیره ایجاد شده است و تقریبا 226 لیتر آب بر ثانیه برای این روستاها تامین شده و به صورت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معقولانه نبودن مصرف، نگهداری و استحصال آب در زنجان

معقولانه نبودن مصرف، نگهداری و استحصال آب در زنجان