مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-06فرهنگي

نقد رفتار مهمان «هفت»


جو پرالتهاب و تب و تاب همیشگی فضای سینما، گویا آنچنان بر برخی سازندگان فیلم ها و حاضران جشنواره فیلم فجر تاثیر گذاشته است که آن را به فضای ویژه برنامه سینمایی تلویزیون هم می کشانند.

- جو پرالتهاب و تب و تاب همیشگی فضای سینما، گویا آنچنان بر برخی سازندگان فیلم ها و حاضران جشنواره فیلم فجر تاثیر گذاشته است که آن را به فضای ویژه برنامه سینمایی تلویزیون هم تسری می دهند.

نمود بیرونی این فضا را در برنامه اخیر هفت می توان مشاهده کرد.

در برنامه شامگاه گذشته، فارغ از فضای موجود این برنامه، حرف هایی آن هم بدون هیچگونه اعمال کنترلی از سوی مجری رد و بدل شد، که در وهله نخست این پرسش را به ذهن متبادر می کند: آیا اساسا از منظر علوم ارتباطات چنین محتوایی در چهارچوب استانداردهای یک رسانه تصویریِ فراگیر و سراسری قرار می گیرد؟ برنامه هفت در جدیدترین قسمت خود با حضور ابوالقاسم طالبی ـ کارگردان ـ روی آنتن شبکه نمایش رفت و بخشی از گفت وگوی بهروز افخمی (مجری) و مهمان برنامه، به موضوع زنان و حرکت های اعتراضی سلبریتی ها اختصاص داشت که در آن به کنایه این رفتارها به شرایط یائسگی خانم ها نسبت داده شد! گفتاری غیرمتعارف روی آنتن زنده یک شبکه سراسری که از منظر یک مدرس ارتباطات، می تواند اقدام تکنیکی برندینگ تلقی شود؛ اینکه فرد به هر قیمتی می خواهد دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد رفتار مهمان «هفت»

نقد رفتار مهمان «هفت»