مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-06سياسي

انصاریان: پیش گویی حضرت زینب از آینده کربلا/ گریه ای که همتراز اشک بر حسنین است


حجت الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: وقتی در روز پنجم جمادی الاول، قنداقه حضرت زینب(س) را به پیامبر اسلام(ص) دادند، همان لحظه حضرت محمد مصطفی(ص) فرمودند گریه برای زینب(س) همتراز گریه برای حسن(ع) و حسین(ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسین انصاریان استاد حوزه و مفسر قرآن کریم به مناسبت ایام وفات حضرت زینب (س) در حسینیه هدایت به ایراد سخنرانی پرداخت و درباره ابعاد شخصیتی ایشان اظهارداشت: به همان مقدار که سخن گفتن درباره شخصیت عرشی امام حسین (ع) مشکل است.

گفتار درباره عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (س) هم بسیار سخت است چرا که شخصیت ایشان همچون اقیانوسی است که نه ساحل داشته و نه عمق آن پیداست بنابراین برای توضیح این شخصیت والا بایست به آیات قرآن رجوع کرد.

در وجود حضرت زینب (س)، تمامی آیات قرآن تجلی پیدا کرده و به عبارتی دیگر، ایشان مصداقی انسانی از قرآن کریم هستند که خداوند برای چنین افرادی مغفرت و اجری عظیم قرار داده است.

گریه برای زینب (س) هم طراز گریه برای حسنین (ع) است وی ادامه داد: وقتی در روز پنجم جمادی الاول، قنداقه حضرت زینب (س) را به پیامبر اسلام (ص) دادند، همان لحظه حضرت محمد (ص) فرمودند که گریه برای زینب (س) هم تراز گریه برای حسن (ع) و حسین (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاریان: پیش گویی حضرت زینب از آینده کربلا/ گریه ای که همتراز اشک بر حسنین است

انصاریان: پیش گویی حضرت زینب از آینده کربلا/ گریه ای که همتراز اشک بر حسنین است