مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-06اجتماعي

افزایش نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان به 98.5 درصد


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از افزایش نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان خبرداد و گفت: این آمار در سال های پیش از انقلاب 56 درصد بوده و امروز به 98.

- 5 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ستاری فرد با حضور در رویداد رسانه ای چه سفرها کرده ایم افزود: بنده افتخار می کنم که دانش آموز و معلم عشایری بوده ام و از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده ام و از سال 1384 به کسوت معلمی در آمده ام.

او در تشریح پیشرفت های آموزش و پرورش در دوران انقلاب اسلامی، نگاه به پیشینه فعالیت های گذشته را لازمه شئون برنامه ریزی دانست و گفت: مهم ترین شاخصه برای سنجش فعالیت های آموزش و پروش نرخ پوشش تحصیلی است که نشان دهنده وضعیت عدالت آموزشی و تربیتی است.

معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با بیان اینکه نرخ پوشش تحصیلی در سال 1357 و در سال های پیش از انقلاب اسلامی 56 درصد بوده است، ادامه داد: سیستم آموزشی قبل از انقلاب خدمات آموزشی خود را به 56 درصد دانش آموزان لازم التعلیم ارائه داده است و امروز این خدمت به برکت وجود انقلاب اسلامی به 98.

5 درصد رسیده است؛ از طرفی ایجاد نهضت مدرسه سازی رشد بی نظیری داشته و نسبت به قبل از انقلاب این آمار به 12 برابر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان به 98.5 درصد

افزایش نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان به 98.5 درصد