مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-06سياسي

مدرسه کوانتوم شریف افتتاح شد


مدرسه علم و فناوری کوانتوم شریف با نام نوآوری کوانتوم شریف با هدف آموزش و ترویج علم و فناوری کوانتوم در فضای علمی و مهندسی کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و دکتر رسول جلیلی رییس دانشگاه شریف؛ مجموعه اتاق تمیز این دانشگاه با هدف تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته در حوزه میکروالکترونیک، حسگرها و عملگرهای نوین، سامانه های ریزمقیاس زیستی و محصولات زیست فناورانه مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین مدرسه علم و فناوری کوانتوم شریف با نام نوآوری کوانتوم شریف نیز با هدف آموزش و ترویج علم و فناوری کوانتوم در فضای علمی و مهندسی کشور افتتاح شد.

دانشگاه شریف مقتدر یعنی جمهوری اسلامی ایرانی مقتدر در ابتدای مراسم دکتر جلیلی رییس دانشگاه ضمن تبریک میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع)، ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این دانشگاه یکی از دانشگاه های افتخارآفرین و مهم کشور است و اگر اقتدار آن را تامین کنیم قطعا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تضمین خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه کوانتوم شریف افتتاح شد

مدرسه کوانتوم شریف افتتاح شد