مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-06سياسي

راه اندازی استودیو و نمایندگی بازارکار جهاددانشگاهی در استان اردبیل


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با حمایت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی کشور، نمایندگی بازارکار مجهر به استودیوی تولید محتوا در استان فعال شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با حمایت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی کشور، نمایندگی بازارکار مجهر به استودیوی تولید محتوا در استان فعال شده است.

مهران اوچی اردبیلی، 14 بهمن ماه با بیان این مطلب اظهار کرد: این واحد براساس درک نیاز استان به راه اندازی استودیوی تولید محتوا و ایجاد نمایندگی بازارکار با حمایت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی کشور اقدام نمود.

اوچی اردبیلی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با توجه به اهمیت اشتغال جوانان و دانش آموختگان، در سال های پایانی دهه هفتاد نسبت به راه اندازی رسانه ای تخصصی در حوزه اطلاع رسانی اشتغال همت گمارد و نام این اتفاق مبارک را بازارکار نهاد.

رسانه ای که در سوم بهمن سال 1379 آغاز به کار کرد و به دلیل ایده و مسیر سازنده و درستش به سرعت به رسانه ای تاثیرگذار در کشور بویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی مبدل گردید.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه یکی از ماموریت های جهاددانشگاهی حضور موثر در حوزه اشتغال و کارآفرینی به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های نظام و دولت ها است افزود: بعد از تلاش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی استودیو و نمایندگی بازارکار جهاددانشگاهی در استان اردبیل

راه اندازی استودیو و نمایندگی بازارکار جهاددانشگاهی در استان اردبیل