مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-06فرهنگي

کاپیتان،روایتی هنرمندانه درباره امید


فیلم کاپیتان دومین اثر بلند سینمایی محمد حمزه ای در مقام کارگردان و تهیه کنندگی سید صابر امامی است که امسال برای اولین بار در جشنواره ی فیلم فجر به نمایش در آمده و بازیگرانی چون پانته آ پناهی ها ،پژمان بازغی، امیرحسین بیات و بهار نوحیان در آن نقش آفرینی میکنند.

،فیلمنامه کاپیتان را امیرمحمد عبدی به نگارش درآورده و تنها خلاصه ای که از مضمون فیلم به بیرون درز کرده این جمله است به من میگن عیسی، هرکاری بخوام می کنم.

در “کاپیتان” شاهد برشی از زندگی یک نوجوان هستیم  که علیرغم درگیری با مشکلی بزرگ همچنان رویای خود را دنبال میکند و با دلی قرص و اراده ای محکم به جنگ سختی ها میرود.

او خود نه تنها شاد و امیدوار است بلکه به دیگران نیز انرژی و روحیه میدهد.

همین دو خط می تواند بیننده افسرده،مغموم و ناامید و قهر کرده از سینما را ترغیب کند که پای چنین فیلمی بنشیند و امید را با تمام وجود لمس کند.

چیزی که در این روزهای تلخ بینهایت بدان نیازمندیم.

عیسی،نوجوان امیدوار و شاداب قصه و قهرمان داستان ما به مرور چنان در دل بیننده لانه میکند که  نمیدانی به تلخی اصل داستان اشک بریزی یا از لودگی و شیطنت پسرک بخندی.

کاپیتان محمد حمزه ای آلبوم عکسی درخشان ارائه می دهد از تصاویر خوش رنگ و لعاب و قاب بندی های حرفه ای  و نورپردازی متناسب با لوکیشن غم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپیتان،روایتی هنرمندانه درباره امید

کاپیتان،روایتی هنرمندانه درباره امید