مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-06اقتصادي

19 طرح تعاونی به مناسبت ایام الله دهه در گلستان افتتاح می شود


مدیرکل تعاون، کار و  رفاه اجتماعی گلستان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، 19 طرح تعاونی استان گلستان به افتتاح و بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی خواجه مظفری ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، 19 طرح تعاونی استان گلستان به افتتاح و بهره برداری می رسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در دهه فجر فجر امسال 19 طرح تعاونی با سرمایه گذاری 330 میلیارد ریال و اشتغال 86 نفر و عضویت 199 نفر در بخش های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات افتتاح می شوند.

وی افزود: شاخص ترین طرح قابل افتتاح، شرکت تعاونی ترکمن آق قلا با سرمایه گذاری 170 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 17 نفر است که در شهرک صنعتی پنج پیکر واقع شده و در زمینه تولید انواع کیسه های پلاستیکی، کیسه فریز، کیسه زباله و سفره پلاستیکی فعالیت می کند.

خواجه مظفری گفت: در استان گلستان بیش از سه هزار تعاونی مشغول به فعالیت هستند و 56 هزار و 764 نفر در این تعاونی ها عضویت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به مزایای ثبت شرکت تعاونی اشاره کرد و گفت: واگذاری اجرای پروژه ها و طرح های دولتی به شرکت های تعاونی در صورت دارا بودن شرایط مساوی طبق ماده چهار قانون تعاون، تامین قسمتی از سرمایه شرکت های تعاونی توسط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 طرح تعاونی به مناسبت ایام الله دهه در گلستان افتتاح می شود

19 طرح تعاونی به مناسبت ایام الله دهه در گلستان افتتاح می شود