مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-06سياسي

رضوانی: اروپای مقلد آمریکا به خصومت ورزی با ما ادامه خواهد داد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در منطق غربگرایان چیزی که مورد رضایت شیطان بزرگ باشد هر چند خلاف فرامین حیات بخش خدای متعال باشد، - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در منطق غربگرایان چیزی که مورد رضایت شیطان بزرگ باشد هر چند خلاف فرامین حیات بخش خدای متعال باشد، خوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین رضوانی نماینده تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 17 بهمن 1401 مجلس در تذکری گفت: از عفو مقام معظم رهبری که موجب خشکانده شدن نقشه دشمن برای پلاریزه کردن ایران و نقشه دنباله های داخلی دشمن برای استمرار سیاست فشار از پایین و چانه زنی از بالا شد، تشکر می کنم.

البته از قوه قضاییه انتظار داریم در زمینه مستثنیات اقدام قاطع قانونی را در اسرع وقت انجام دهد.

وی همچنین تاکید کرد: انکار خصومت ورزی ها بارها اعلام شده، دشمنان توسط غربگرایان و ستیزه جویی با انقلاب اسلامی اگر از روی خباثت نباشد حداقل از روی جهالت است.

به دروغ ادعا می کنند که دشمن از در صلح طلبی وارد شده، در حالی که حتی در لفظ دست از دشمنی صریح برنداشته و همه علاقمندان به انقلاب اسلامی و راه امام باید نسبت به افشای نیات غربگرایان که به منظور فریب مسئولین و مردم و در راستای تسلط دشمن قدار بر کشور است، اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضوانی: اروپای مقلد آمریکا به خصومت ورزی با ما ادامه خواهد داد

رضوانی: اروپای مقلد آمریکا به خصومت ورزی با ما ادامه خواهد داد