مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-06سياسي

مرکز همایش های شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه سمنان به بهره برداری می رسد


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضوروزیر علوم، تحقیقات و فناوری مرکز همایش های بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه سمنان به عنوان طرح منتخب جهانی به بهره برداری می رسد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم؛  سیف الله سعدالدین سرپرست دانشگاه سمنان گفت: مجموعه همایش های شهید قاسم سلیمانی به همراه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان مجموعا به مساحت 11 هزار و 400 متر مربع احداث شده است که مرکز همایش های بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه با زیر بنای پنج هزار و 300 متر مربع در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

سرپرست دانشگاه سمنان با بیان اینکه ساخت این مرکز همایش ها از سال 1386 آغاز شده است افزود: این مجموعه دارای یک سالن همایش اصلی با ظرفیت یک هزار نفر، دو سالن همایش با ظرفیت 250 نفر، فضای چند منظوره ، بخش اداری، نمایشگاهی و رفاهی است.

وی به دیگر برنامه های وزیر علوم در سمنان اشاره کرد و گفت: دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، شرکت در آیین تکریم و معارفه سکاندار دانشگاه سمنان، دیدار با نخبگان و فناوران، شرکت در جلسه هیأت امنای دانشگاه های منطقه البرز جنوبی و نیز نشست صمیمی با تشکل های دانشجویی استان سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز همایش های شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه سمنان به بهره برداری می رسد

مرکز همایش های شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه سمنان به بهره برداری می رسد