مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-06اقتصادي

استان سمنان 11 هزار بافنده فرش دارد/حمایت از تولید با تسهیلات


رییس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه این استان دارای 11 هزار و 760 بافنده فرش است، گفت: 270 مورد تسهیلات حمایت از تولید فرش در یک سال اخیر پرداخت شده است.

- یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه استان سمنان دارای 11 هزار و 760 بافنده فرش و گلیم است، بیان داشت: 58 کارگاه متمرکز در استان سمنان کار تولید فرش و صنعت بافندگی را برعهده دارند که توانسته اند ظرفیت بسیار خوبی را در زمینه تولید در این منطقه به خصوص در شرق استان ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه 36 کارگاه بافندگی غیرمتمرکز نیز در استان سمنان وجود دارد، بیان کرد: در مجموع 94 کارگاه تولید فرش و مصنوعات آن در سراسر استان سمنان مشغول به تولید انواع فرش ها و زیراندازی دستباف است.

اعطای تسهیلات بانکی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در یک سال اخیر 370 نفر متقاضی تولید خانگی فرش توانسته اند 197 میلیارد ریال تسهیلات بانکی حمایت از تولید فرش را دریافت کنند، افزود: در این بازه زمانی 431 نفر برای دریافت 290 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید خانگی به بانک های عامل استان سمنان معرفی شدند.

احمدی با بیان اینکه در یک سال اخیر همچنین 740 مورد بازرسی از کارگاه های بیمه شده تولید فرش دستبافت در استان سمنان صورت گرفته است، تاکید کرد: مجموعاً هشت مجتمع قالیبافی در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان 11 هزار بافنده فرش دارد/حمایت از تولید با تسهیلات

استان سمنان 11 هزار بافنده فرش دارد/حمایت از تولید با تسهیلات