مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-06سياسي

لزوم تبدیل برونداد همایش ها به سیاستگذاری های جامعه محور


قائم مقام وزیر در امور علوم انسانی و رییس مرکز همکاری و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی و علوم انسانی کشور بر بخشی سازی آموزش و تبدیل برونداد همایش ها به سیاستگذاری های جامعه محور تأکید کرد.

- قائم مقام وزیر در امور علوم انسانی و رییس مرکز همکاری و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی و علوم انسانی کشور بر بخشی سازی آموزش و تبدیل برونداد همایش ها به سیاستگذاری های جامعه محور تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدجواد هراتی در مراسم افتتاحیه نخستین همایش بین المللی تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی(ع) که به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه حکمرانی علمی، ضعف هایی دیده می شود، زیرا پژوهش ها بیشتر برای انجام پژوهش و همایش ها به منظور برگزاری همایش است در حالی که همایش های ما باید بروندادی داشته باشد که به سیاستگذاری های اثرگذار جامعه کمک کند.

وی با اشاره به گسسته بودن بخش هایی از حکمرانی علمی تصریح کرد: همایش هایی مانند تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی(ع) باید بسته های سیاسی را برای مجموعه های دیگر تدوین کند تا به تکمیل زنجیره حکمرانی علمی و تاثیر آن در تربیت جامعه منجر شود.

هراتی در ادامه تصریح کرد: در دوره های گذشته همایش ها و پژوهش های مختلف در کشور برگزار و بی استفاده مانده است زیرا ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبدیل برونداد همایش ها به سیاستگذاری های جامعه محور

لزوم تبدیل برونداد همایش ها به سیاستگذاری های جامعه محور