مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-06اقتصادي

توسعه و آبادانی فنوج در گرو آسفالت 34 کیلومتر راه


شهرستان فنوج در جنوب استان سیستان و بلوچستان برای خارج شدن از بن بست نیازمند اتصال به جاده ترانزیتی نیکشهر- ایرانشهر در محدوده تنگ سرحه است، - این مهم برای تحقق توجه دولت سیزدهم را می طلبد تا با اختصاص اعتبار لازم 34 کیلومتر راه فنوج به تنگ سرحه آسفالت و توسعه و آبادانی سرعت و شتاب چشمگیری گیرد.

شهرستان فنوج از نظر شاخص های توسعه ای، امکانات رفاهی و دولتی از محروم ترین نقاط استان سیستان و بلوچستان و حتی کشور است که از بی آبی، نبود اینترنت پرسرعت در روستاها، خاکی بودن راههای روستایی و معابر شهری، عدم اجرای طرح هادی، نبود سوخت، کمبود سهمیه گازمایع و نفت سفید، فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی و کمبود جایگاه سوخت شدیدا رنج می برد.

فنوج با گذشت حدود 10 سال از ارتقا به شهرستان همچنان از محروم ترین مناطق بوده و برای ارتقای شاخص ها نیازمند توجه بیشتر مسوولان استانی و کشوری است.

دولت با آسفالت 34 کیلومتر راه فنوج به تنگ سرحه می تواند توسعه منطقه را رقم بزند چرا که این کار علاوه برخارج شدن از بن بست، سبب کاهش مشکلات و به حداقل رسیدن گرفتاریهای روزمره و هموار شدن مسیر توسعه و آبادانی این شهرستان می شود.

شهرستان فنوج با 62 هزار نفر جمعیت و 149 روستا، 94 روستای آن فاقد شبکه آبرسانی، 577 کیلومتر راه روستایی خاکی است و طرح هادی در 88 روستا اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و آبادانی فنوج در گرو آسفالت 34 کیلومتر راه

توسعه و آبادانی فنوج در گرو آسفالت 34 کیلومتر راه