مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 00:102023-02-05اقتصادي

دولت برای زیرساخت های برق سمنان چه کرد؟


دولت سیزدهم هزاران میلیارد ریال برای تأمین و تقویت زیرساخت های برق در استان سمنان سرمایه گذاری کرده که عموماً توسط مردم دیده نمی شود؛ مرور این تلاش ها خالی از لطف نیست.

- مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بهره برداری و عملیات اجرایی پروژه های شرکت برق منطقه ای سمنان هم زمان با دهه مبارک فجر با اعتبار بیش از سه هزار و 11 میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اشاره به پروژه های افتتاحی در دهه مبارک فجر امسال افزود: احداث پست سیار 63 به 20 کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی به ظرفیت 30 مگاوات ولت آمپر یکی از طرح هایی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان تأمین برق شهرک صنعتی ایوانکی، ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به مشترکان صنعتی، افزایش قابلیت اطمینان و مانور شبکه را از مهم ترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد که برای آن، 210 میلیارد ریال هزینه شده است.

وفایی همچنین از اجرای 20 پروژه برای اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع برق در استان سمنان در دهه مبارک فجر خبر داد و اعتبار اجرای این طرح ها را 114 میلیارد و 844 میلیون ریال اعلام کرد.

وی گفت: در دهه مبارک فجر امسال، عملیات اجرایی 10 پروژه مهم در شرکت برق منطقه ای سمنان نیز با اعتباری معادل دو هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای زیرساخت های برق سمنان چه کرد؟

دولت برای زیرساخت های برق سمنان چه کرد؟