مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 00:052023-02-05سياسي

در این مسجد بانوان به شرط داشتن فرزند برای اعتکاف پذیرش می شوند+عکس


مسئول اعتکاف «مادر و فرزندی» مسجد حضرت خدیجه (س) گفت: امسال تصمیم شد با همکاری باشگاه مادران تاریخ، اولین اعتکاف «مادر و فرزندی» را برگزار کنیم که در مجموع 180 مادر و کودک حضور پیدا کردند.

- حانیه پایور روانشناس و مشاور کودک و مسئول اعتکاف مادر و فرزندی مسجد حضرت خدیجه (س) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در مسجد حضرت حضرت خدیجه (س) هرسال اعتکاف بانوان برگزار می شد اظهار داشت: هر سال برای مراسم اعتکاف، زنان دارای فرزند محروم می شدند و مسجد پذیرش نداشتند و امسال تصمیم شد با همکاری باشگاه مادران تاریخ اعتکاف مادر و فرزندی برای اولین بار برگزار کنیم.

اعتکافی برای 180 مادر و فرزند وی افزود: امسال 80 مادر و 100 فرزند در مسجد ما پذیرش شدند که شرط اصلی این بود که مادران باید حتماً یک فرزند زیر 6 سال داشته باشند.

پایور با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای مادران و فرزندان تصریح کرد: فرزندان زیر 3 سال وابسته مادران هستند و کنار آنان هستند اما برای فرزندان بالای 3 سال مهدکودکی تدارک دیده شده است که در آن از ساعت 10 تا 17 حضور دارند و برنامه های متنوعی برای آنان داریم.

مشاوران و روانشناسان در اعتکاف ما حضور همراه مادران هستند مسئول اعتکاف مادر و فرزندی مسجد حضرت خدیجه (س) گفت: برای مادران نیز برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این مسجد بانوان به شرط داشتن فرزند برای اعتکاف پذیرش می شوند+عکس

در این مسجد بانوان به شرط داشتن فرزند برای اعتکاف پذیرش می شوند+عکس