مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 23:352023-02-05اقتصادي

3 مرکز سلامت شهری و روستایی در دلفان ایجاد می شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: سه مرکز سلامت شهری و روستایی در شهرستان دلفان ایجاد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام دلفان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فرهاد آباد ، برخوردار و شهید رجایی شهرستان دلفان ایجاد می شوند.

وی، گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی فرهاد آباد با اعتباری نزدیک به 12 میلیارد تومان هزینه کرد توسط بنیاد برکت تأمین شده که سطح زیر بنا آن هزار و 300 متر مربع بوده که با اسکلت فلزی و سقف بتنی در روستای فرهاد آباد تکمیل شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: برای پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهید رجایی دلفان نیز حدود پنج و نیم میلیارد تومان هزینه شده است که میزان پیشرفت فیزیکی آن هم 95 درصد است.

دلفان در خصوص وضعیت پروژه مرکز خدمات جامع سلامت برخوردار نیز، گفت: اقدامات خوبی صورت گرفته و پیشرفت فیزیکی این پروژه در حدود 85 درصد است.

وی، افزود: پروژه برخوردار در دو طبقه با هزار و 300 متر سطح زیر بنا در حال تکمیل شدن است که تا کنون حدود شش میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل آن هزینه شده است و چنانچه این روند ساخت توسط پیمانکاران هر پروژه ادامه یابد، به زودی شاهد افتتاح این مراکز خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مرکز سلامت شهری و روستایی در دلفان ایجاد می شوند

3 مرکز سلامت شهری و روستایی در دلفان ایجاد می شوند