مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 23:252023-02-05ورزشي

ضرورت تشکیل ستاد شورای عالی امور جوانان در بابل


مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران، به ضرورت تشکیل ستاد شورای عالی امور جوانان در بابل تاکید کرد و گفت: فرمانداران کمیته ستاد ازدواج را تشکیل دهند.

- عادل عالیشان در نشست با رؤسای هیات های ورزشی شهرستان بابل را شهر المپیکی، با جمعیت روستایی بالا و استعداد ناب ورزشی دانست و اظهار کرد: هیات های ورزشی استان از بی حاشیه ترین و تاثیرگذارترین هیات های ورزشی استان محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه سهم مازندران در مدیریت فدراسیون صفر است، افزود: مازندران با داشتن 52 هیات ورزشی تنها دو سهم را به خود اختصاص داده است.

این مسئول از برگزاری پنج هزار برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر خبر داد و یادآور شد: در این ایام 10 پروژه در استان افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری مسابقات بین المللی قوی ترین مردان و زنان جهان در رامسر خبرداد و خاطرنشان کرد: در این رویداد 200 ورزشکار خارجی و 800 ورزشکار داخلی در 8 رشته بدن سازی و پرورش اندام از 26 تا 30 بهمن با یکدیگر رقابت می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر یادواره شهدا ورزشکار در تنکابن برگزار می شود، افزود: باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم زیرا قبل از انقلاب تنها 24 مکان ورزشی به مساحت 17 هزار مترمربع داشتیم که بعد از انقلاب به 556 مکان به مساحت دو میلیون و 800


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل ستاد شورای عالی امور جوانان در بابل

ضرورت تشکیل ستاد شورای عالی امور جوانان در بابل